De Bedste Mobile Marketing Tips Du Nogensinde Vil Læse

IndPasses i en stor og varieret publikum for din virksomhed med mobil markedsføring. De fleste mennesker har en eller anden form for mobilenhed i disse dage.

Husk, telefoner er personlige! Mobile går ud over mobiltelefoner og Internet. Abonnenter er tilsluttet via SMS, Voice, mobile internet og smartphone apps. Der er ting, der føjes til det mobile miljø for at opfylde alles forskellige behov, og du skal gøre det samme. Dine mobile kampagner skal være lettilgængelige, personlige og relevante!

Begynd med at samle en fungerende database. Slap ikke kundernes celle numre på din abonnent liste, bare fordi du har adgang til dem. Få tilladelse, før du tilføjer nogens mobiltelefonnummer til listen. Du kan opnå dette ved hjælp af webformularer, eller du kan få personen til at tilmelde sig via SMS.

Opbygning af et stærkt navn for dig selv i mobil markedsføring kræver arbejde, hvis du ønsker at være en succes. En mobil marketingmedarbejder vil blive set som en forretningsmand, det betyder, at du skal arbejde på din overordnede ry for at komme på den gode side af kunderne.

Arbejde for dine kunder. Forståelse af ønsker og mål for dine kunder er den grundlæggende forudsætning for mobil markedsføring. Hvis du ikke kan få styr på, hvad det er din kunde ønsker, vil du ikke gøre nogen gevinster fra dem. Lær så meget om dem, som du overhovedet kan, for at være mest succesfulde.

Aldrig forsømme at tage højde for de mennesker, der ikke reagerer på dig i en mobil markedsføring kampagne, hvis du vil have endnu flere kunder. Du bør også gøre mere for at bringe tilbage gentage kunder, men også løse, hvad der ikke arbejder med din kampagne, så du kan lokke flere mennesker til at stoppe i.

Trykte Materiale

En fantastisk måde at se, hvordan du kan blande mobile markedsføring med sociale medier er at være opmærksom på andre mennesker, der gør det samme. Dette vil give dig mulighed for at se, hvordan tingene gøres korrekt. Du vil ikke ønsker at kopiere deres formel ordret, men det vil bidrage til at emulere deres stil en smule.

Hvis dine kunder er kyndige, når det kommer til teknologi, bør du altid placere QR-koder på det trykte materiale og reklamer, som du vil sende til dem. Alle, der har en smart telefon, kan bruge QR-koden til at få adgang til dit websted eller kuponer. Sørg for, at disse koder er på de forskellige trykte materiale, du angiver. En person, der tager sig tid til at bruge en QR-kode er sandsynligvis interesseret i din virksomhed. At tilbyde disse på dine trykte annoncer og markedsføringsmateriale gør det nemt for dem at finde ud af mere.

Det mobile marked er ikke langsommere på alle, men det betyder ikke, du har brug for at komme ind for at komme ind. Sure, bør du i det mindste have en vis form for mobil markedsføring, men at komme ind på markedet, fordi du føler, du skal fører til sjusket kampagner. Sørg for, at det er noget, du vil gøre.

BeTalende nogen til at oprette en mobil-optimeret hjemmeside til din mobile marketing kampagne er normalt en klog investering. Det kan være en udfordring at oprette et websted, der ser godt ud og fungerer godt på mobile enheder. Outsource dette til kvalificerede kandidater, hvis du vil have tingene til at gå glat.

Mobil marketing er en fantastisk måde at tiltrække flere kunder, men sørg for, at din mobil marketing kampagne arbejder på tværs af platforme. Det skal være i stand til at arbejde på enhver og en af de mest populære mobile enheder, ellers vil du være at miste kunder på grund af tekniske problemer.

Din mobile platform skal have en konkret hjemmebase. Din mobile tilstedeværelse er afhængig af at køre dine kunder til denne base, eller holde kontakt med dem, der allerede er i kontakt med dig. Det er vigtigt at bemærke, at hele din virksomhed aldrig bør dreje sig om en mobil platform.

Vær sikker på at lægge krav til din virksomhed i hvert socialt netværk placering sider. I mobil markedsføring, det handler om placering, placering, placering. Intelligente mobilenheder har alle placerings kendskab indbygget i deres systemer, så brugerne kan se, hvad der er omkring dem. Sørg for, at de kan finde dig ved at gøre krav på din side på websites, såsom Foursquare, Facebook Places, Gowalla og Google Places.

Undgå at sende tekster tidligt på dagen eller for sent om natten. Kunderne vil blive irriterede, hvis de bliver vækket af en mobil markedsførings tekst.

Det er meget nemt at lave en QR-kode til din mobil markedsføringskampagne. Der er gratis ressourcer online, hvor du kan generere en QR kode, som gør det muligt tracking funktioner, så du kan se, hvor dine kunder kommer fra med koden. På den måde ved du, hvilke annonce ressourcer kunden fik koden fra og beslutte, hvilke der er effektive, og som ikke er.

Bringe i overskud hos Ambulant markedsføring er absolut effektiv hos den berigtige henvendelse. Der er flere og flere forbrugere, der bruger deres mobiltelefoner til at surfe på nettet, shoppe online, downloade apps og få adgang til sociale websteder. Mobile enheder og sociale netværk er fantastiske platforme til at annoncere dine produkter og tjenester. OpSøge hvor kunder er og bringe din markedsføring der.

Brug overskuelig QR-koder til at introducere dit brand til kunder. Link en QR-kode med en rabat eller kupon, der kun findes på mobilapplikationen, produktinformation, kort video eller et andet relevant værdielement for brugeren. Dette er effektivt til at få kunderne bekendt med dit brand.

Kampagne Med

OpTimering af dine mobile websteder for søgemaskinerne er en glimrende metode til at forbedre din mobile markedsføring forsøg. Den søgemaskine, der anvendes af de fleste mobile enheder er Google, så sørg for at rangere på den første side af resultaterne.

Før du forsøger at starte en ny type kampagne med mobil marketing, skal du sikre dig, at den første er vellykket. For at beregne den succes, du får, bør du tjekke din kampagne levetid og ikke salgs numrene. Brugen af denne formel vil hjælpe dig med at oprette en vellykket kampagne med langsigtet effektivitet.

Hold de beskeder, du sender, korte og præcise. De fleste mennesker vil ikke læse en lang besked på deres mobiltelefoner eller tabletter. Dine meddelelser bør straks nævne det produkt eller tilbud, du annoncerer for. Frase din besked, så den kræver en handling: du bør opmuntre folk til at finde ud af mere om dit tilbud.

Mange virksomhedsejere er ikke klar over, hvor nemt det er at oprette apps. Det er nemt at lave din egen tilpassede app til dine kunder. Din virksomhed kan altid tilbyde sin egen specielle app og virkelig tage din mobil markedsføring til det næste niveau. Der er en række forskellige funktioner, du kan tilbyde med din app.

Du bør bruge SMS-beskeder i stedet for at sende filer, der vil tage lang tid at indlæse. Billeder kan indlæses hurtigt på visse enheder, men du bør tænke på folk, der ikke har adgang til et godt netværk. Hvis din besked tager for lang tid at indlæse, vil folk ikke åbne den.

Stick til dedikeret kort kode. Selv om det er dyrere, kan det beskytte og fremme dit brand. Dette kan også give dig juridisk dækning.

Spor og analysér alle dine mobile marketing kampagner. Ved at gøre dette kan du finde ud af, hvilke typer af annoncer der fungerer, og hvilken type publikum de appellerer til. Du kan derefter justere din annoncekampagne i overensstemmelse hermed for at sikre, at dit marketing budget bruges på kampagner, der leverer resultater.

Mobil marketing er en fantastisk måde at tiltrække flere kunder, men sørg for, at din mobil marketing kampagne arbejder på tværs af platforme. Det skal være i stand til at arbejde på enhver og en af de mest populære mobile enheder, ellers vil du være at miste kunder på grund af tekniske problemer.

Find en måde at få din kundes telefonnummer. Bed dem om at tilmelde sig et medlemsklub eller blot give dem et ark til at udfylde, når de køber noget i din butik. Få dem til at forstå, at du vil sende dem beskeder om produkter og rabatter i fremtiden.

Husk, at det er sværere at navigere online, når du bruger en mobiltelefon eller en anden mobilenhed. Din mobil Marketing forslag skal være enkel, og hvis det er enkelt på en computer, dem, der bruger en mobilenhed vil have en let tid at se det.

Når du sender beskeder, skal du ikke for enhver pris bruge tekst forkortelser eller alle store bogstaver, når du fremhæver. Hvis du gør det, får du et uprofessionelt udseende i dine kunders øjne, hvilket er det sidste, du vil gøre, når du sælger varer og tjenesteydelser.

Mobil Markedsføring Vil

Gør dit bedste for at målrette din besked, så den passer til behovene hos de personer, du sender den til. Hvis du sender en besked om en ting, at personen ikke er interesseret i, der er en stor chance for, at de ikke vil tage sig tid til at læse dine fremtidige budskaber.

Mobil markedsføring vil løbende vokse, efterhånden som efterspørgslen stiger for flere mobile gadgets. Snart vil de fleste mennesker adgang til internettet via deres mobile enheder, så mobil markedsføring vil blive utrolig vigtigt. Brug den store rådgivning i denne artikel, og du vil være lysår forud for konkurrencen. Held og lykke til dig!

Send relevante meddelelser. Tekster afbryder uanset hvad dine kunder gør, så send dem presserende, relevante oplysninger såsom “online budgivning starter i 15 minutter”. Undlad at gentage den e-mail, du allerede har sendt. Hvis du ikke har noget, eller ikke noget presserende at sige ikke sende en tekst. Brug e-mails til at give generelle oplysninger.

Mobil marketing
Gode hjemmesider
Mobil marketing Bloggen