De Mest Effektive Mobile Marketing Tips På Internettet

Mobil markedsføring har mange forskellige definitioner forbundet med det. Det betyder en masse forskellige ting til forskellige mennesker, og det bruges i en masse forskellige måder. En markedsføring eller reklameindsats, der gør brug af mobiltelefoner og andre mobile enheder er den bredeste definition. Læs videre, og opdag et par af de måder, du kan sætte mobile markedsføring til at arbejde for din egen virksomhed.

Integrer mobil markedsføring i andre typer af markedsføring. Mobile fungerer bedst, når de er bundet sammen med andre ting som print, tv, radio og live forestillinger. Sørg for at integrere 2D-stregkoder eller hurtig respons koder i udskriften for at øge trafikken til dit mobilwebsite. Du har uendelige muligheder.

Trykte Materiale

Har et mål. Start ikke en mobil marketing kampagne, før du ved præcis, hvorfor du vil have en. Du ønsker måske at have ekstra indtægter eller tegne i flere læsere, men uanset årsagen, skal du spore de oplysninger, du modtager for at finde ud af, om dit program er virkelig vellykket.

Hvis dine kunder er kyndige, når det kommer til teknologi, bør du altid placere QR-koder på det trykte materiale og reklamer, som du vil sende til dem. Alle, der har en smart telefon, kan bruge QR-koden til at få adgang til dit websted eller kuponer. Sørg for, at disse koder er på de forskellige trykte materiale, du angiver. En person, der tager sig tid til at bruge en QR-kode er sandsynligvis interesseret i din virksomhed. At tilbyde disse på dine trykte annoncer og markedsføringsmateriale gør det nemt for dem at finde ud af mere.

Hvis du har flere personer, der arbejder i din virksomhed på mobil markedsføring, er det vigtigt for hver person at forstå de planer og mål bag din virksomhed, at alle arbejder på den samme side. Dit hold bør være vidende nok til ikke at sætte din virksomhed i en binde, hvis en kunde stille et spørgsmål.

Når du opretter indhold, der er relevant for mobil marketing, skal du sørge for, at din besked er let at forstå og orientere. Gør alle dine mobile marketing mindeværdige og til det punkt.

Veje din konkurrence. Få et familiemedlem eller en ven til at tilmelde sig et mobilabonnement på en konkurrent. Dette vil give dig en indvendig se, hvordan deres program fungerer, og lade dig vide, hvad du kan gøre, der vil udkonkurrere dem. Gør dette, før du faktisk starter din kampagne vil give dig en stærk kant.

Når det kommer til mobilt indhold, er det bedst at bruge den mindste mængde af ord, du har brug for at få dit point på tværs. Din mobilside skal være kortfattet og relevant, ikke fuld af lange, søgeord udstoppede produktsider og destinationssider. Mobile marketing handler om kortfattet reklame.

Forstå reglerne for mobil markedsføring. Mobile marketing kampagner er stærkt reguleret, ligesom alt, hvad der har at gøre med mobiltelefoner. Slå dine lokale og føderale retningslinjer op, og sørg for, at du holder dig godt inde i dem. Hvis du ikke gør det, kan du stå over for sanktioner, der spænder overalt fra bøder til fængsel tid.

BeTalende nogen til at oprette en mobil-optimeret hjemmeside til din mobile marketing kampagne er normalt en klog investering. Det kan være en udfordring at oprette et websted, der ser godt ud og fungerer godt på mobile enheder. Outsource dette til kvalificerede kandidater, hvis du vil have tingene til at gå glat.

Flere og flere mennesker gør størstedelen af deres web browsing direkte fra deres mobile enhed i modsætning til en computer. Dette er vigtigt at vide, fordi hvis du ikke direkte reklame indsats mod mobil markedsføring, så du er helt glip af et særligt stort publikum.

Mobil markedsføring kan være meget svært, så du altid vil sikre dig, at du tester hver eneste metode, du prøver. Få nogle af dine venner til at teste dine e-mails, dit website, dine annoncer og andre aspekter af din kampagne. Du kan endda betale nogen til at teste det for dig, hvis du ønsker en upartisk udtalelse.

Hold dine SMS-beskeder, sociale netværk indlæg og e-mails kort og kortfattet. Hvis meddelelsen er for lang, er der en tendens til, at folk afviser den med det samme. Budskabet råbe være kort, haster og indeholder en opfordring til handling. Det bør ikke være en kvart side annonce, men i stedet en kort besked til formål at advare forbrugerne om rabatter eller kampagner.

Det er vigtigt at være opmærksom på de markedsføringsstrategier, som dine konkurrenter anvender. Dette vil give dig mulighed for at blive et skridt foran. Du er nødt til at skille sig ud i en flok af konkurrenter.

Sørg for, at dit website og/eller dine annoncer er konsistente på tværs af flere formater. Ikke hver eneste bit af mobil teknologi er den samme, så du bliver nødt til at tilpasse sig dem alle. Der er ikke noget værre end at arbejde hårdt på en mobil kampagne bare for at finde ud af, at folk, der bruger en bestemt type af Mobile OS har problemer med at få adgang til det.

Kontakt Med

Sociale medier er ikke en købers marked; Det er dybest set en stor, løbende samtale, som du bliver nødt til at deltage i som en mobil marketingmedarbejder. Du kan ikke være den legendariske sælger her. I stedet, du virkelig nødt til at være en mobilbruger meget mere end en marketingmedarbejder. Det betyder, at du skal fokusere mere på kommunikation og mindre på at være autoritativ.

Din mobile platform skal have en konkret hjemmebase. Din mobile tilstedeværelse er afhængig af at køre dine kunder til denne base, eller holde kontakt med dem, der allerede er i kontakt med dig. Det er vigtigt at bemærke, at hele din virksomhed aldrig bør dreje sig om en mobil platform.

Udvikl en tilstedeværelse på Foursquare og Google Places som en mobil marketingmedarbejder. Disse placering-baserede sider er absolut enorme og kan virkelig hjælpe dig med at øge din samlede web tilstedeværelse. Du må aldrig undlade at bruge placeringsbaserede netværk. Bare fordi internettet er globalt, betyder det ikke, at du ikke bør fokusere din indsats lokalt.

Ingen kundebase enhver virkelig ændringer, medmindre hele markedet dikterer ændringen, men husk, at mobile kunder kan komme eller gå på grund af påvirkninger uden for dit marked. Ændringer i teknologi kan have en dramatisk effekt på din virksomhed, så hold dig ajour med alle de nyeste teknologiske fremskridt.

Hvis du designer en mobilbesked, få mest kilometertal ud af din næste takt ved også at inkludere noget lignende i din grundlæggende internet marketing kampagne. Dette vil arbejde for at sikre, at dit bedste materiale er distribueret til så mange mennesker inden for dit marked som muligt. Der er ingen grund til at holde din indsats adskilt.

Stick til dedikeret kort kode. Selv om det er dyrere, kan det beskytte og fremme dit brand. Dette kan også give dig juridisk dækning.

Din mobilannonce kampagne skal være kompatibel på tværs af platforme på alle større enheder for at vedligeholde kundegrundlaget og deres opmærksomhed. Hvis din annonce kun virker på Android, så er disse de eneste kunder, du vil nå! Hvis dem med en BlackBerry se en rodet rod, din besked er tabt. Sørg for at holde kompatibiliteten, vidtrækkende med hver mobilannonce.

OpTimering af dine mobile websteder for søgemaskinerne er en glimrende metode til at forbedre din mobile markedsføring forsøg. Den søgemaskine, der anvendes af de fleste mobile enheder er Google, så sørg for at rangere på den første side af resultaterne.

Sørg for at sende SMS-beskeder. Folk har normalt en ringetone, der vil gå ud, når de modtager en tekst. De har også en tendens til at tjekke det med det samme. Netop sikre hen til sende ringe filer såsom foto i en ny fabrikat at du har anvendelig, herigennem tillade den aftager den valgmulighed i modtager tekster eller ikke.

Din mobil hjemmeside skal indeholde kort og rutevejledninger, der er lette at bruge med en mobilenhed. Det bliver mere almindeligt for folk at bruge deres mobiltelefoner til at finde vej. Gøre dig tilgængelig for dem. Medtag et kort til din placering, og gør det let at læse. Opret et link, der giver din besøgende mulighed for at bruge nogle af de mere populære retnings steder.

Hvis du ofte har store salg eller give-aways, overveje at bruge SMS til at få ordet ud. Tekstbeskeder skinner i deres evne til at skære igennem rodet af en ellers travl, applikations fyldt mobil enhed. Meddelelserne udløser normalt en pop-up-meddelelse på systemet, hvilket gør SMS til et fantastisk valg for at få ordet ud om et salg, der ikke kan gå glip af. Men vær omhyggelig med kun SMS-besked kunder, der har tilmeldt sig til at modtage dem, så mange mennesker føler SMS mobil markedsføring er invasiv. Det kunne have den modsatte effekt end din hensigt.

Mobile Marketing Strategi

Når du opretter Quick Response-koder (eller QR-koder), skal du først prøve at bruge en URL-afkortningstjenste. Ved hjælp af URL afkortning service, kan du oprette en enklere QR-kode, som QR-kode kompleksitet bestemmes af antallet af tegn i en tekstblok, som du bruger. En tekstblok med færre tegn skaber en enklere QR-kode, der er nemmere at scanne.

Som diskuteret tidligere, mobile marketing strategi kan afvige meget fra en virksomhed til en anden. Selv om det klart omfatter markedsføring via mobiltelefoner og andre mobile enheder, det omfatter også en række komplementære praksis, der passer til dens særlige brugeres behov. Hvis du bruger retningslinjerne fra denne artikel til at formulere din egen mobile marketing strategi, vil du være bedre forberedt til virksomhedens succes.

Hold de beskeder, du sender, korte og præcise. De fleste mennesker vil ikke læse en lang besked på deres mobiltelefoner eller tabletter. Dine meddelelser bør straks nævne det produkt eller tilbud, du annoncerer for. Frase din besked, så den kræver en handling: du bør opmuntre folk til at finde ud af mere om dit tilbud.

Mobil marketing
Gode hjemmesider
Mobil marketing Bloggen