Få De Resultater Din Virksomhed Har Brug For Med Disse Mobile Marketing Tips

Mobile markedsføring er en væsentlig del af planlægningen af en virksomhed, men det kan være tricky selv! Med de mange teknologier, koder, formater og teknikker, kan det være svært at finde den rigtige kombination til dine behov. Læs videre for at lære, hvordan du nemt og effektivt kan integrere mobil markedsføring i din forretningsplan.

Tilbyd særlige rabatter eller værdi til dine mobile marketing kunder. Da mobil følgere normalt kræver, at kunderne vælger at modtage oplysninger, kan det være umagen værd for dem at tilmelde sig. Ved at tilbyde større rabatter eller bedre tilbud end dem, der er tilgængelige via dit websted eller print marketing, kan du øge antallet af kunder, der er tilmeldt dit mobilprogram.

Begynd med at samle en fungerende database. Slap ikke kundernes celle numre på din abonnent liste, bare fordi du har adgang til dem. Få tilladelse, før du tilføjer nogens mobiltelefonnummer til listen. Du kan opnå dette ved hjælp af webformularer, eller du kan få personen til at tilmelde sig via SMS.

Du skal huske, at for at modtage noget fra dine abonnenter, du er nødt til at give til dem. Prøv at tilbyde en form for incitament. Dette kan være særlig adgang til relevante oplysninger, særlige mobile indhold, eller endda nogle kuponer til at hjælpe med at øge deres tage satser og dine abonnenters deltagelse.

Kontakt Med

Sørg for, at dine reklamer virker for alle typer af mobile enheder. Hvis din programmering kun er tilgængelig med én type, som en Android, vil du tabe ud på hele populationer af potentielle kunder fra andre platforme. Brug af cross-platform programmering er den bedste metode til at tiltrække de fleste kunder til din virksomhed.

Din mobile platform skal have en konkret hjemmebase. Din mobile tilstedeværelse er afhængig af at køre dine kunder til denne base, eller holde kontakt med dem, der allerede er i kontakt med dig. Det er vigtigt at bemærke, at hele din virksomhed aldrig bør dreje sig om en mobil platform.

Altid levere en opfordring til handling. Dine kunder har brug for at vide, hvad de skal gøre for at købe fra dig, og hvis du ikke giver dem svaret, vil de ikke være at købe fra dig nogen tid snart. Fortæl dem, at du har, hvad de har brug for, og fortælle dem, hvordan man får det.

Ingen kundebase enhver virkelig ændringer, medmindre hele markedet dikterer ændringen, men husk, at mobile kunder kan komme eller gå på grund af påvirkninger uden for dit marked. Ændringer i teknologi kan have en dramatisk effekt på din virksomhed, så hold dig ajour med alle de nyeste teknologiske fremskridt.

Du bør aldrig sende beskeder til dine kunder uden en god grund. Sørg for, at du altid har noget relevant at sige, når du tager dig tid til at sende beskeder til dem. Sms’e tilfældige sætninger er den hurtigste måde at dræbe en marketing kampagne. Kunder har brug for kvalitetsoplysninger fra din mobile marketing.

Uanset hvilket medie du bruger til at få adgang til dine kunder, skal du huske, at det er mennesker, ligesom dig. OpFører sig korrekt.

Adskil dine kunder. Hvis du har en virksomhed, der tilbyder mange forskellige typer af produkter eller tjenester, kan du ønsker at forespørge dine kunder til at finde ud af, hvad de fleste ønsker at høre om. Hvis du gør det, kan du få separate lister over kunder med samme interesser, så du vil kunne sende dem oplysninger, der er relevante for dem.

Nogle gange er den bedste måde at lægge en mobil markedsføringskampagne på er med langsom og stabil eskalering. Nogle af de mest succesfulde marketingfolk levere en strøm af mere og mere fuldt udstyret indhold. Du bør også gøre dette. Hvis du startede med at sms’e, skal du gå til videoer og derefter til interaktive spil. Udnyt altid den teknologi, du kan bruge, og hvis det er ud over din ekspertise, hyre en person, der forstår, hvordan hver type teknologi fungerer. Brug alle de metoder, du har adgang til.

Mobilannoncer har brug for en stærkere opfordring til handling end almindelige annoncer, så sørg for, at du er dygtig til at levere denne type materiale. Et dusin udråbstegn og nogle ord som “must” og “nu” vil ikke skære det. Du er nødt til at komme med en formulering, der vil overbevise folk i kun en kort sætning eller to.

Selv om mange mennesker bruger deres telefoner til sms’e, er de ikke nødvendigvis bekendt med betydningen af forkortelserne. Hvis en person ikke forstår din annonce, vil vedkommende ikke se på den, hvilket resulterer i, at du mister en potentiel kunde.

En fantastisk måde at se, hvordan du kan blande mobile markedsføring med sociale medier er at være opmærksom på andre mennesker, der gør det samme. Dette vil give dig mulighed for at se, hvordan tingene gøres korrekt. Du vil ikke ønsker at kopiere deres formel ordret, men det vil bidrage til at emulere deres stil en smule.

Mobil Marketing

Udkast til en mission statement, der vil holde dig på sporet, når du udrulning din mobile marketing kampagne. Du vil være mindre tilbøjelige til at forvilde sig ind i uproduktive strategier, hvis du giver dig selv en klar påmindelse om dine principper.

Mobil marketing er en fantastisk måde at tiltrække flere kunder, men sørg for, at din mobil marketing kampagne arbejder på tværs af platforme. Det skal være i stand til at arbejde på enhver og en af de mest populære mobile enheder, ellers vil du være at miste kunder på grund af tekniske problemer.

Bringe i overskud hos Ambulant markedsføring er absolut effektiv hos den berigtige henvendelse. Der er flere og flere forbrugere, der bruger deres mobiltelefoner til at surfe på nettet, shoppe online, downloade apps og få adgang til sociale websteder. Mobile enheder og sociale netværk er fantastiske platforme til at annoncere dine produkter og tjenester. OpSøge hvor kunder er og bringe din markedsføring der.

Hvis din virksomhed vil udvikle en mobilapp, skal du oprette en, der er nem at bruge og relevant for din virksomhed. Hvis din app ikke har noget specifikt formål, er der ingen måde, hvorpå den vil få opmærksomhed fra de forbrugere, som du håber at nå ud til.

Husk, at mobil markedsføring, selv om det finder sted via det mobile net for det meste, behøver ikke at arbejde i fremme af en Internet-forretning. Du kan bruge mobile markedsføring til at fremme enhver on-location Business også. Faktisk vil dette give dine kunder til at se, at du er endnu mere håndgribelige og ikke bare en over-the-Phone marketingmedarbejder.

Hvis du beslutter dig for at medtage SMS-beskeder som en del af din mobil markedsføringskampagne, skal du tydeligt angive, hvor ofte meddelelser skal sendes, når kunder vælger at deltage, og har en nem måde at fravælge. Hvis SMS bruges uansvarligt, kan det være skadeligt på grund af den integrerede bånd, som Mobile Device Release systemer bruger. Brug af denne type markedsføring kan føle påtrængende for dine kunder, hvis du ikke er forsigtig. Sørg for, at dine tekster ikke er spammy, og at de giver en reel værdi til dine potentielle kunder. At være upfront er en af de bedste måder at opbygge god vilje med dine kunder.

Hvad du siger i dine budskaber er yderst vigtigt. Når du sender e-mails til kunder, du ønsker at være i stand til at udnytte, at enkeltpersoner har brug for samt deres købsvaner. Jo mere detaljeret du kan få; jo mere denne person vil blive fascineret. Bare sørg for at holde alt lige til det punkt.

Placering er af allerstørste betydning, når du er involveret i mobil markedsføring. I modsætning til andre Marketing former, mobile marketing har en enestående mulighed for at vide præcis, hvor du er. Du vil være i stand til at finde en ny placering, at du ikke var i stand til at finde andre steder. Tag dig tid til at tænke over konsekvenserne dette har for din virksomhed og måder, du kan opnå en rentabel placering-Aware strategi.

OpTimering af dine mobile websteder for søgemaskinerne er en glimrende metode til at forbedre din mobile markedsføring forsøg. Den søgemaskine, der anvendes af de fleste mobile enheder er Google, så sørg for at rangere på den første side af resultaterne.

Mobil Markedsføring

Afbalancer din mobile markedsføring inden for en integreret mediestrategi. Mobile markedsføring alene vil ikke tage dit brand til det næste niveau. Ej heller vil Direct mail eller Internet markedsføring alene. Du er nødt til at udvikle en multi-kanalstrategi, der fungerer i harmoni med hinanden for virkelig at fortælle historien om dit brand. Hvis du føler din mobile markedsføring strategi handler på egen hånd, nu er det tid til at bringe det ind i din større Marketing strategi.

Din primære fokus med mobil markedsføring bør være på at vedligeholde dine nuværende kunder, snarere end at forsøge at sikre nye. De relationer, du allerede har oprettet, vil sandsynligvis være mere modtagelige for dine mobile markedsførings opdateringer end nye kunder. Vær opmærksom på, hvordan du bruger mobil markedsføring. Uopfordret markedsføring til nye kundeemner betragtes ofte som en spamming teknik.

Hold meddelelserne korte. Husk, i denne tempofyldt verden, at mobiltelefoner er nu en del af, kortere er bedre. Det tager mindre tid at læse en direkte, kort besked, end det gør for at læse en lang appel for erhvervslivet. Hold din kommunikation direkte og kortfattet, så folk rent faktisk læser, hvad du sender dem.

Sørg for, at dine e-mails er mobile venlige for at sikre, at de vil være effektive til at nå så mange af dine kunder som muligt. Tilbyd telefonnumre til at klikke på i stedet for links til kontaktsider. Samtidig sikrer du, at linkede sider er tydeligt læsbare med en mobil enhed. Flere og flere mennesker tjekker deres e-mail fra deres telefoner, og e-mails skal sættes sammen med dette i tankerne.

Den mest synlige mobile markedsføring er i sociale netværk. Væksten i sociale netværk er fænomenal og fortsætter med at vokse. At gøre din virksomhed levedygtig i det sociale netværk er af allerstørste vigtighed. Det er ligegyldigt, hvad dit marked segment er, vil du finde dem på sociale netværk hverdagen i ugen. Målrette disse websteder og opbygge din virksomhed.

Mobile Markedsføring

Hvis du har et produkt til at sælge, og du overvejer mobil handel, tænke grundigt. Mobil handel kræver et niveau af sikkerhed og kreditkort behandling funktion til at være på plads. Det kan være dyrt for din virksomhed at implementere dette. Ganske ofte kan det være lettere for kunden at ringe til dig på deres mobiltelefon til at købe, i stedet for at klikke på et link til at købe.

Mobile markedsføring er meget vigtigt, og du bør kende alle de ins og outs. Punkterne i denne artikel har forhåbentlig givet dig en bedre forståelse af, hvordan mobile markedsføring kan arbejde for din virksomhed. Efter ovenstående tips, er en meget god startsted.

Koncentrer dig ikke så meget om at finde tid og budget for sociale medier. Fokuser i stedet på integrationen af mobil markedsføring og sociale medier i din virksomhed. Du kan blive overrasket over at finde ud af de ting, du i øjeblikket ikke er i stand til at gøre, fordi du endnu ikke er mobile-marketing venlige. Koncentrer dig om at udnytte hvad du kan.

Mobil marketing
Gode hjemmesider
Mobil marketing Bloggen