Gør Din Mobile Marketing Boom Med Disse Fremragende Tips!

Mobil markedsføring er en spændende ny måde at bruge mobile enheder til at øge synligheden af din virksomhed. Når du ved, hvad de skal gøre, kan det være en ganske spændende proces. Du vil få virksomheds eksponering, når du anvender mobil markedsføringspraksis. Afprøve den drikkepenge i indeværende paragraf hen til sikre sig jeres lykke.

Veje din konkurrence. Få et familiemedlem eller en ven til at tilmelde sig et mobilabonnement på en konkurrent. Dette vil give dig en indvendig se, hvordan deres program fungerer, og lade dig vide, hvad du kan gøre, der vil udkonkurrere dem. Gør dette, før du faktisk starter din kampagne vil give dig en stærk kant.

Sende Beskeder

Når du opretter reklamer for mobilinternettet, skal du sikre, at indholdet er kompatibelt med størstedelen af de forskellige mobilbrowsere. Det er vigtigt at overveje, fordi du ikke uforvarende vil begrænse kunder fra at kunne se dit indhold. Stick med de store telefonproducenter og dobbelttjekke for at se, om der er nogen begrænsninger, som tjenesteydere kan have på plads.

Du bør aldrig sende beskeder til dine kunder uden en god grund. Sørg for, at du altid har noget relevant at sige, når du tager dig tid til at sende beskeder til dem. Sms’e tilfældige sætninger er den hurtigste måde at dræbe en marketing kampagne. Kunder har brug for kvalitetsoplysninger fra din mobile marketing.

Målrette din besked til de personer, du sender den også. Hvis du sender dine kunder for mange meddelelser, der ikke er gældende for dem, vil de højst sandsynligt annullere tekstbeskeder eller e-mail-abonnementer. Send ikke din kunde “junk” mail via deres mobiltelefoner, hvis du ønsker at holde dem interesseret.

Når du opretter indhold, der er relevant for mobil marketing, skal du sørge for, at din besked er let at forstå og orientere. Gør alle dine mobile marketing mindeværdige og til det punkt.

Opbygning af et stærkt navn for dig selv i mobil markedsføring kræver arbejde, hvis du ønsker at være en succes. En mobil marketingmedarbejder vil blive set som en forretningsmand, det betyder, at du skal arbejde på din overordnede ry for at komme på den gode side af kunderne.

Når det kommer til mobilt indhold, er det bedst at bruge den mindste mængde af ord, du har brug for at få dit point på tværs. Din mobilside skal være kortfattet og relevant, ikke fuld af lange, søgeord udstoppede produktsider og destinationssider. Mobile marketing handler om kortfattet reklame.

Når du sender en påmindelse besked i mobil markedsføring, bør du altid vente omkring to eller tre timer før begivenheden, hvor du minde folk. At sende disse påmindelser dag på forhånd i stedet er simpelthen vil få folk til at glemme alt om dem. Din indsats vil blive spildt her.

Mobil markedsføring kan være meget svært, så du altid vil sikre dig, at du tester hver eneste metode, du prøver. Få nogle af dine venner til at teste dine e-mails, dit website, dine annoncer og andre aspekter af din kampagne. Du kan endda betale nogen til at teste det for dig, hvis du ønsker en upartisk udtalelse.

Ingen kundebase enhver virkelig ændringer, medmindre hele markedet dikterer ændringen, men husk, at mobile kunder kan komme eller gå på grund af påvirkninger uden for dit marked. Ændringer i teknologi kan have en dramatisk effekt på din virksomhed, så hold dig ajour med alle de nyeste teknologiske fremskridt.

Det er vigtigt at være opmærksom på de markedsføringsstrategier, som dine konkurrenter anvender. Dette vil give dig mulighed for at blive et skridt foran. Du er nødt til at skille sig ud i en flok af konkurrenter.

At få et webcam og oprette en Skype-konto til at have en ansigt-til-ansigt med dine kunder er en fantastisk måde at håndtere mobil markedsføring, hvis det passer til din virksomhed. Ikke alle personer derude ønsker at være, at personable i erhvervslivet, men hvis du har datterselskaber, der arbejder for dig eller nogle alvorligt loyale kunder, dette er et godt skridt til at holde kontakten med dem, på en personlig måde.

Kontakt Med

Mød dine kunder, hvor de skal øge dit salg. Mobil markedsføring er en nødvendighed for de fleste virksomheder i dag, så du skal være op til hastighed på dem. Lokal søgning efter produkter, med øjeblikkelig salg resultatet er hurtigt ved at blive en populær metode til shopping for forbrugerne. Hvis du ikke er søgning-stand til dem på mobil, vil du gå glip af potentielle salg!

Din mobile platform skal have en konkret hjemmebase. Din mobile tilstedeværelse er afhængig af at køre dine kunder til denne base, eller holde kontakt med dem, der allerede er i kontakt med dig. Det er vigtigt at bemærke, at hele din virksomhed aldrig bør dreje sig om en mobil platform.

Send aldrig nogen form for uopfordrede meddelelser. Dette vil bare være spam til folk, og du kan ende med at miste potentielle kunder hurtigt. Hvis de får en besked fra en eller anden virksomhed, de ikke kender, vil de sandsynligvis bare slette det med det samme, og være lidt frustreret.

Før du forsøger at starte en ny type kampagne med mobil marketing, skal du sikre dig, at den første er vellykket. For at beregne den succes, du får, bør du tjekke din kampagne levetid og ikke salgs numrene. Brugen af denne formel vil hjælpe dig med at oprette en vellykket kampagne med langsigtet effektivitet.

Det er meget nemt at lave en QR-kode til din mobil markedsføringskampagne. Der er gratis ressourcer online, hvor du kan generere en QR kode, som gør det muligt tracking funktioner, så du kan se, hvor dine kunder kommer fra med koden. På den måde ved du, hvilke annonce ressourcer kunden fik koden fra og beslutte, hvilke der er effektive, og som ikke er.

Uanset hvilket medie du bruger til at få adgang til dine kunder, skal du huske, at det er mennesker, ligesom dig. OpFører sig korrekt.

Byg web-baserede destinationssider, der er specialiseret til mobile enheder. Disse mobile destinationssider strømliner design og indhold for at give læseren en renere og mere engagerende mobiloplevelse. Der er mange website-plugins til rådighed, der tilføjer mobile landingssider til dit websted. Tjek dit content management system for at se, hvilke plugins der er på markedet, eller hyre en designer til at udvikle en til dig.

Mange virksomhedsejere er ikke klar over, hvor nemt det er at oprette apps. Det er nemt at lave din egen tilpassede app til dine kunder. Din virksomhed kan altid tilbyde sin egen specielle app og virkelig tage din mobil markedsføring til det næste niveau. Der er en række forskellige funktioner, du kan tilbyde med din app.

Et centralt element til mobil markedsføring succes er at målrette din besked når det er muligt. Hvis du har kendt købevaner af kunder, din reklame og markedsføring bør målrettes til købs vaner af disse kunder. Du har allerede din fod i døren med dem, så hvorfor ikke gå med, hvad der allerede har været en succes med dem.

Dine Kunder

Bede om feedback. Feedback fra kunder om dine mobile markedsføringsmetoder kan give dig besked om, hvad du gør rigtigt, og hvad du fejler ved. Glem ikke at bemærke fravær af feedback så godt. Analysere, hvorfor du ikke kan høre fra alle og tage skridt til at rette op på det. Spørg om feedback ofte og din virksomhed kan kun blive bedre.

Hvis du beslutter dig for at medtage SMS-beskeder som en del af din mobil markedsføringskampagne, skal du tydeligt angive, hvor ofte meddelelser skal sendes, når kunder vælger at deltage, og har en nem måde at fravælge. Hvis SMS bruges uansvarligt, kan det være skadeligt på grund af den integrerede bånd, som Mobile Device Release systemer bruger. Brug af denne type markedsføring kan føle påtrængende for dine kunder, hvis du ikke er forsigtig. Sørg for, at dine tekster ikke er spammy, og at de giver en reel værdi til dine potentielle kunder. At være upfront er en af de bedste måder at opbygge god vilje med dine kunder.

At opfordre folk til at tjekke dine produkter, annoncere dem i en gratis app! Mange kunder regelmæssigt opsøge gratis programmer, og er glade for at se på nogle reklamer for at bruge dem. Prøv at vælge en app, der har noget at gøre med dine tjenester. For eksempel, hvis du sælger skønhedsprodukter, tilbyder en makeup tips ansøgning.

Din mobil hjemmeside skal indeholde kort og rutevejledninger, der er lette at bruge med en mobilenhed. Det bliver mere almindeligt for folk at bruge deres mobiltelefoner til at finde vej. Gøre dig tilgængelig for dem. Medtag et kort til din placering, og gør det let at læse. Opret et link, der giver din besøgende mulighed for at bruge nogle af de mere populære retnings steder.

Lær at tænke som din målgruppe gør, og gør din mobile marketing kampagne alt om dem. Du kan kun have et sekund eller to til at fange deres opmærksomhed, og du skal overbevise dem hurtigt, at du har noget, de ønsker. Bruge sociale medier til at finde ud af, hvad de taler om, og derefter forsøge at opfylde deres behov.

Blive meget vidende om de kunder, du forsøger at nå. Du bør kende din målgruppe, og hvad deres præferencer er, så din markedsføring indsats ikke går til spilde. Det er vigtigt at vide, om din målgruppe er mere tilbøjelige til at bruge deres computer eller mobiltelefon på daglig basis. Hvad er den mest almindelige telefon OS ansat? Find ud af så meget, du kan, så du kan få en bedre forbindelse til din målgruppe.

Undladelse af at gøre din mobile marketing cross-platform stand, vil koste dig dyrt. Den afart i ambulant hjælpemidler anvendelig er overvældende, og der er mangfoldig perron at blive kompatible hos. Din annoncekampagne skal målrettes mod iPhones, Android-enheder, BlackBerry, Windows Mobile og Tablet-enheder.

Din primære fokus med mobil markedsføring bør være på at vedligeholde dine nuværende kunder, snarere end at forsøge at sikre nye. De relationer, du allerede har oprettet, vil sandsynligvis være mere modtagelige for dine mobile markedsførings opdateringer end nye kunder. Vær opmærksom på, hvordan du bruger mobil markedsføring. Uopfordret markedsføring til nye kundeemner betragtes ofte som en spamming teknik.

Hold det kort! De meddelelser, du medtager i din mobile marketing kampagne skal være kort, hastende og klar! Hvis du inkluderer en flok fyldstof i dem, læseren er ikke gonna tage sig tid til at læse igennem den. De vil ikke finde ud af, hvad du tilbyder dem. Det vil være spild af din tid!

Når du begynder at gennemføre disse tips, vil du opdage, at mobil markedsføring kan hjælpe dig med at nå et større kundeunderlag. Vælg de tip, der gælder for din situation, og begynd at implementere dem i dag.

For at få dine kunder til at føle sig værdsat, skal du sende automatiske takke tekster efter et køb. Meddelelsen vil vise dine kunder, at du holder af deres forretning og få dem til at føle sig værdsat. Det vil også hjælpe dig til at holde ud i deres hukommelse, næste gang de søger at foretage et køb.

Mobil marketing
Gode hjemmesider
Mobil marketing Bloggen