Hjælp Med Mobile Marketing

Hvad er mobil markedsføring? Virksomheder kan anvende en række forskellige metoder, der bruger mobile enheder til at promovere deres produkter. Du er sandsynligvis tabt med hensyn til, hvordan man starter en mobil marketing kampagne. Brug tip i denne artikel til at komme i gang.

Mobile marketingfolk bør være opmærksomme på betydningen af medvirken til eksisterende kunder i at dele deres abonnent status med deres venner og bekendte. Sørg for at opfordre kunderne til at videregive tekst tilbud til andre, og du vil straks have mulighed for at udvide din rækkevidde ud over det kundeunderlag, du allerede havde.

Begynd med at samle en fungerende database. Slap ikke kundernes celle numre på din abonnent liste, bare fordi du har adgang til dem. Få tilladelse, før du tilføjer nogens mobiltelefonnummer til listen. Du kan opnå dette ved hjælp af webformularer, eller du kan få personen til at tilmelde sig via SMS.

Test programmet, før du starter det. Kunder kan ikke lide brudte links, eller døde billeder. Få din virksomhed, familie, eller endda et par kunder teste dine beskeder, før du begynder at sende dem en masse til dit marked. Få deres feedback til at perfektionere, hvad der kan gå galt, og dine kunder vil takke dig for det.

Når du opretter indhold, der er relevant for mobil marketing, skal du sørge for, at din besked er let at forstå og orientere. Gør alle dine mobile marketing mindeværdige og til det punkt.

Behandl dine kunder som mennesker. I stedet for blot at bombardere dem med salgsoplysninger konstant, overveje at sende dem lejlighedsvis med relevante oplysninger til deres hverdag. Hvis du finder en interessant blog om at spare penge, for eksempel, sende dem et link. Dette lader dem vide, at du ikke bare overvejer dem til at være en indtægtskilde for dig.

Når det kommer til mobilt indhold, er det bedst at bruge den mindste mængde af ord, du har brug for at få dit point på tværs. Din mobilside skal være kortfattet og relevant, ikke fuld af lange, søgeord udstoppede produktsider og destinationssider. Mobile marketing handler om kortfattet reklame.

Ansæt en konsulent. Ikke alle er teknologisk kyndige, så hvis du ikke er så tilbøjelig, kan det være bedst for dig at ansætte nogen til at gøre dit beskidte arbejde for dig. Du bør se stærkt ind i denne persons baggrund for at sikre, at de er respektfulde og professionelle, især hvis de vil være et permanent medlem af dit team.

BeTalende nogen til at oprette en mobil-optimeret hjemmeside til din mobile marketing kampagne er normalt en klog investering. Det kan være en udfordring at oprette et websted, der ser godt ud og fungerer godt på mobile enheder. Outsource dette til kvalificerede kandidater, hvis du vil have tingene til at gå glat.

Undlad at sende urimelige mængder SMS-beskeder til personlige telefoner. Mobiler er meget personlige og mange mennesker ikke sætter pris på at blive overvældet med marketing budskaber. Prøv at begrænse antallet af beskeder til så få som muligt for at opretholde en høj grad af tilfredshed med din kunde.

Udkast til en mission statement, der vil holde dig på sporet, når du udrulning din mobile marketing kampagne. Du vil være mindre tilbøjelige til at forvilde sig ind i uproduktive strategier, hvis du giver dig selv en klar påmindelse om dine principper.

Husk, når mobile markedsføring, at ikke alle mobile enhed er den samme, og dermed det indhold, du udvikler behov for at tage højde for det generelle område og ikke noget åbenlyst specifikke. For eksempel: nogle mennesker har langsommere forbindelser end andre, mens andre har mindre skærmstørrelser. Være altomfattende og ikke specifik.

Det er vigtigt at være opmærksom på de markedsføringsstrategier, som dine konkurrenter anvender. Dette vil give dig mulighed for at blive et skridt foran. Du er nødt til at skille sig ud i en flok af konkurrenter.

Mobile marketing giver en stor mulighed for dig at tilbyde et bredt sortiment af rabatter og andre oplysninger om din virksomhed, så du skal bruge dette format for at sikre, at du altid giver ud gode tilbud. Dine kunder har brug for at føle sig specielle, så sørg for at du sender dem info om dine rabatter og andre Specials.

Undgå at sende tekster tidligt på dagen eller for sent om natten. Kunderne vil blive irriterede, hvis de bliver vækket af en mobil markedsførings tekst.

Lyt til dine kunder i din mobile markedsføringskampagne, så du altid bedre kan tage højde for dem. Hvis du antager, at du ved, hvad dine kunder ønsker, vil du gøre en alvorlig You-Know-Hvad ud af dig selv. I stedet for at påtage sig, lytte til deres behov og derefter arbejde ud fra et informeret synspunkt.

Kampagne Med

Selv om antallet af mobile brugere er stigende, det betyder ikke, du kan tage din mobile marketing kampagne uden for sin respektive niche og bare annoncere til et større marked. Du stadig nødt til at forblive inden for rammerne af dit marked. Du vil opdage, at enhver niche bliver større, men forsøger at tiltrække folk udefra er det bare spildt indsats.

Før du forsøger at starte en ny type kampagne med mobil marketing, skal du sikre dig, at den første er vellykket. For at beregne den succes, du får, bør du tjekke din kampagne levetid og ikke salgs numrene. Brugen af denne formel vil hjælpe dig med at oprette en vellykket kampagne med langsigtet effektivitet.

Når som helst, starter du en ny Marketing strategi. Du ønsker at holde dine mål i tankerne. Har rimelige mål, som du kan spore, og sørg for at du rammer de mål, du ønsker at. Hvis du glemmer dine mål, vil din kunde sandsynligvis bemærke, at dit indhold er over det hele, og du vil synes uorganiseret og uprofessionelt.

Stick til dedikeret kort kode. Selv om det er dyrere, kan det beskytte og fremme dit brand. Dette kan også give dig juridisk dækning.

Det er meget nemt at lave en QR-kode til din mobil markedsføringskampagne. Der er gratis ressourcer online, hvor du kan generere en QR kode, som gør det muligt tracking funktioner, så du kan se, hvor dine kunder kommer fra med koden. På den måde ved du, hvilke annonce ressourcer kunden fik koden fra og beslutte, hvilke der er effektive, og som ikke er.

At tilbyde en måde for modtagerne af din mobil markedsføring annoncer til at give feedback er en fantastisk måde at finde ud af, hvordan du gør, og eventuelt obligation med en kunde. Du kan finde folk, der fortæller dig at gå væk eller fortælle dig, at de ønsker mere, men enten måde kunde input er for værdifuldt ikke at samle det ved enhver lejlighed!

Udnyt en A/B-testproces på din mobil websteds startside. Afprøve en arbejdsplads er nemlig betydelig nemlig Ambulant markedsføring nemlig den er hos en hel webpage. Du kan se, hvad der virker og hvad der ikke gør. Kom op med to versioner af destinationssider og se, hvilke net flere transaktioner. Gå videre med de mest succesfulde af de to.

Glem ikke at inkludere links til dine konti på sociale medier på din primære hjemmeside. Forskellige kunder vil komme fra forskellige henvisende steder, og du ønsker ikke at begrænse deres evne til at finde dig let.

Hold de beskeder, du sender, korte og præcise. De fleste mennesker vil ikke læse en lang besked på deres mobiltelefoner eller tabletter. Dine meddelelser bør straks nævne det produkt eller tilbud, du annoncerer for. Frase din besked, så den kræver en handling: du bør opmuntre folk til at finde ud af mere om dit tilbud.

Mobil Marketing

Brug QR-koder. Disse billeder giver folk mulighed for at interagere med din kampagne ved at scanne en kode, der vil omdirigere dem til dit website. Sørg for, at QR-koden tager folk til et sted, hvor de kan finde nyttige oplysninger eller interessante rabatter. Hvis ikke, vil de måske ikke scanne en anden kode fra dig.

Mobil marketing er en fantastisk måde at tiltrække flere kunder, men sørg for, at din mobil marketing kampagne arbejder på tværs af platforme. Det skal være i stand til at arbejde på enhver og en af de mest populære mobile enheder, ellers vil du være at miste kunder på grund af tekniske problemer.

Medtag QR-koder i forskellige typer reklamemateriale. Du kan have QR-koder i tidsskrifter, billboards eller flyers. Brug af QR-koder på internettet giver ikke rigtig mening: en QR-kode gør det muligt at tage en potentiel kunde fra en trykt form for reklame til en digital.

Hvis din virksomhed vil udvikle en mobilapp, skal du oprette en, der er nem at bruge og relevant for din virksomhed. Hvis din app ikke har noget specifikt formål, er der ingen måde, hvorpå den vil få opmærksomhed fra de forbrugere, som du håber at nå ud til.

Hvis du gennemfører SMS-og SMS-beskeder, skal du sikre dig, at du ikke spam dine kunder. Hvis du sender for mange irrelevante og uvigtige meddelelser til dine kunder, risikerer du, at dit nummer bliver blokeret. Ikke alene vil du ikke nå dine kunder, vil din virksomhed få et dårligt omdømme.

Dine Kunder

Hvis du vil annoncere for en lang række kunder, skal du placere annoncer på en række eksterne mobilwebsites. Aviser og Blogs er især gode muligheder. Reklame priser for den mobile version af sitet er ofte billigere, men vil få dine annoncer set af en stor del af kunderne. Opsøge steder at ville anke hen til teknikkyndige brugernes nemlig den bedst resultater.

Hvis du beslutter dig for at medtage SMS-beskeder som en del af din mobil markedsføringskampagne, skal du tydeligt angive, hvor ofte meddelelser skal sendes, når kunder vælger at deltage, og har en nem måde at fravælge. Hvis SMS bruges uansvarligt, kan det være skadeligt på grund af den integrerede bånd, som Mobile Device Release systemer bruger. Brug af denne type markedsføring kan føle påtrængende for dine kunder, hvis du ikke er forsigtig. Sørg for, at dine tekster ikke er spammy, og at de giver en reel værdi til dine potentielle kunder. At være upfront er en af de bedste måder at opbygge god vilje med dine kunder.

Husk opfordringen til handling. Alle dine mobile markedsføring indsats skal indeholde en idé om, hvad du vil have din udsigt til at gøre næste. Enhver kommunikation, du har med en kunde eller potentiel kunde skal have et formål, så sørg for at du altid holde det i tankerne. Du vil have dem til at købe dine produkter, trods alt.

Mobil markedsføring kan være et komplekst emne. Ingen to virksomheder opererer på nøjagtig samme måde, og de bruger heller ikke de samme markedsføringsmetoder. Din virksomhed er unik og så er din markedsføring behov. Forhåbentlig har indsigter i denne artikel hjulpet dig på vej til at finde, hvad der virker for dig og din virksomheds behov.

Mobil marketing
Gode hjemmesider
Mobil marketing Bloggen