Mobile Marketing: Hvorfor Det Er En God Idé

Mobil markedsføring er en effektiv form for reklame til et stort publikum. Læs følgende oplysninger for at få nogle gode ideer til, hvordan mobil markedsføring kan hjælpe dig med din virksomhed.

Link til bestemte dele af dit website. Hvis du har et særligt salg på en del af dit websted, skal du linke direkte til dette websted. Mobilwebsteder kan nogle gange være vanskelige at navigere i, men hvis du giver kunderne direkte adgang, er det mere sandsynligt, at de tager sig tid til at se og muligvis købe.

Mobil markedsføring kan være meget svært, så du altid vil sikre dig, at du tester hver eneste metode, du prøver. Få nogle af dine venner til at teste dine e-mails, dit website, dine annoncer og andre aspekter af din kampagne. Du kan endda betale nogen til at teste det for dig, hvis du ønsker en upartisk udtalelse.

Hvis du gør brug af mobile marketing-Send en lejlighedsvis påmindelse besked! Hvis du har en form for begivenhed, der kommer op, bør du minde dine kunder et par dage før tid, samt selve dagen for begivenheden selv. Kunderne er travle mennesker, og kan glemme, hvad de havde ønsket at gøre uden en påmindelse fra dig.

Det er vigtigt at være opmærksom på de markedsføringsstrategier, som dine konkurrenter anvender. Dette vil give dig mulighed for at blive et skridt foran. Du er nødt til at skille sig ud i en flok af konkurrenter.

Vedligeholde dit program. Der er ikke noget mere skuffende for en kunde end at tilmelde sig en mobil marketing kampagne og aldrig høre noget fra virksomheden. Tag dig tid til at sende kunderne en besked mindst en gang om ugen, selv om det bare noget simpelt, som at fortælle dem, du er glad for at have dem ombord.

Uanset hvilket medie du bruger til at få adgang til dine kunder, skal du huske, at det er mennesker, ligesom dig. OpFører sig korrekt.

Forstå reglerne for mobil markedsføring. Mobile marketing kampagner er stærkt reguleret, ligesom alt, hvad der har at gøre med mobiltelefoner. Slå dine lokale og føderale retningslinjer op, og sørg for, at du holder dig godt inde i dem. Hvis du ikke gør det, kan du stå over for sanktioner, der spænder overalt fra bøder til fængsel tid.

Gør det dit mål at få dine annoncer gå viral. Disse annoncer kan komme videre fra ven til ven på grund af hvordan unikke, sjove eller interessante de er.

Stemmer overens med din meddelelses lydstyrke. Du bør altid lade din kunde vide på forhånd, hvor mange beskeder du planlægger at sende ud pr. uge eller måned. Når du gør det, ved dine kunder, hvad de kan forvente og venter på at høre fra dig. Lav en god tidsplan og holde sig til det.

At tilbyde en måde for modtagerne af din mobil markedsføring annoncer til at give feedback er en fantastisk måde at finde ud af, hvordan du gør, og eventuelt obligation med en kunde. Du kan finde folk, der fortæller dig at gå væk eller fortælle dig, at de ønsker mere, men enten måde kunde input er for værdifuldt ikke at samle det ved enhver lejlighed!

Udsendelse af SMS-beskeder i mobil markedsføring er en rigtig god idé, men du vil sørge for, at disse meddelelser ikke er af kommerciel karakter. De beskeder, du sender, bør absolut tale med værdi og fordele, men de skal være mere på den venlige side og ikke så meget på den kommercielle side.

Glem ikke at inkludere links til dine konti på sociale medier på din primære hjemmeside. Forskellige kunder vil komme fra forskellige henvisende steder, og du ønsker ikke at begrænse deres evne til at finde dig let.

Mød dine kunder, hvor de skal øge dit salg. Mobil markedsføring er en nødvendighed for de fleste virksomheder i dag, så du skal være op til hastighed på dem. Lokal søgning efter produkter, med øjeblikkelig salg resultatet er hurtigt ved at blive en populær metode til shopping for forbrugerne. Hvis du ikke er søgning-stand til dem på mobil, vil du gå glip af potentielle salg!

Mobil Marketing

Integrer din mobilannonce kampagne i alle andre aspekter af din annoncering for at optimere effekten af det! Noter det på din blog og online sociale netværk konti. Denne måde du holder i din salgsfremmende loop alle potentielle kunder, uanset om de er i et kontor, bil eller venter på en bus!

Mobil marketing er en fantastisk måde at tiltrække flere kunder, men sørg for, at din mobil marketing kampagne arbejder på tværs af platforme. Det skal være i stand til at arbejde på enhver og en af de mest populære mobile enheder, ellers vil du være at miste kunder på grund af tekniske problemer.

Gør det lettere for en modtager af din mobile marketing annonce til at sende det, og de sandsynligvis vil! Forud for polering dine kampagner, gøre absolut sikker på, at de er enkle at sende til andre og endda omfatte nogle incitament til den oprindelige modtager for at gøre det, og du vil have en instant annonce booster!

Hvis din virksomhed vil udvikle en mobilapp, skal du oprette en, der er nem at bruge og relevant for din virksomhed. Hvis din app ikke har noget specifikt formål, er der ingen måde, hvorpå den vil få opmærksomhed fra de forbrugere, som du håber at nå ud til.

Må ikke forsømme mobil markedsføring. Markedet vokser og ændrer sig hver dag. Du er nødt til at finde nye måder at nå ud til din målgruppe. Mobile marketing er ikke en nyhed, er det en nødvendighed, hvis du ønsker at se din virksomhed vokse. Hvis du aldrig har gjort nogen form for mobil markedsføring før, bør du starte nu.

Husk, at det er sværere at navigere online, når du bruger en mobiltelefon eller en anden mobilenhed. Din mobil Marketing forslag skal være enkel, og hvis det er enkelt på en computer, dem, der bruger en mobilenhed vil have en let tid at se det.

Sørg for, at din annonce er kompatibel med alle typer håndsæt. For at sikre, at du ikke mister dit professionelle omdømme, skal du sørge for, at brugere af alle typer mobiltelefoner kan interagere med din annoncekampagne. Hvis du distribuerer en mobilannonce, der ikke vises på visse platforme, bringer op fejlmeddelelser eller endnu værre krak brugerens mobiltelefon, du er usandsynligt, at tiltrække potentielle købere til din virksomhed.

OpTimering af dine mobile websteder for søgemaskinerne er en glimrende metode til at forbedre din mobile markedsføring forsøg. Den søgemaskine, der anvendes af de fleste mobile enheder er Google, så sørg for at rangere på den første side af resultaterne.

Sørg for, at din hjemmeside er tilgængelig fra enhver mobiltelefon. På denne måde sikrer du, at alle potentielle kunder har mulighed for at se, hvad du tilbyder, som du vil have dem. Indlæs dit websted på forskellige platforme for at se, hvordan det ser ud, og foretag de nødvendige ændringer, så alle, der besøger dit websted, kan få glæde af den samme funktionalitet.

Placering er af allerstørste betydning, når du er involveret i mobil markedsføring. I modsætning til andre Marketing former, mobile marketing har en enestående mulighed for at vide præcis, hvor du er. Du vil være i stand til at finde en ny placering, at du ikke var i stand til at finde andre steder. Tag dig tid til at tænke over konsekvenserne dette har for din virksomhed og måder, du kan opnå en rentabel placering-Aware strategi.

Sørg for, at dit websted er mobil-venligt. Dit mobilvenlige websted bør ikke være rodet med grafik og bør kun indeholde grundlæggende, men vigtige oplysninger om din virksomhed, som en mobilbruger hurtigt kan komme til. Mobilbrugere gør ting hurtigt, og dit websted skal vises effektivt på deres mobile enheder, hvis du vil have dem til at besøge dig ofte.

Din mobil hjemmeside skal indeholde kort og rutevejledninger, der er lette at bruge med en mobilenhed. Det bliver mere almindeligt for folk at bruge deres mobiltelefoner til at finde vej. Gøre dig tilgængelig for dem. Medtag et kort til din placering, og gør det let at læse. Opret et link, der giver din besøgende mulighed for at bruge nogle af de mere populære retnings steder.

Tilbyd mobiltelefon brugere en gratis gave, hvis de abonnerer på dit mobilindhold. Dette kan tilskynde brugerne til at vælge at modtage dine annoncer, hvilket betyder, at du ikke behøver at frygte at blive stemplet som en spammer. Du kan også tilbyde en gave, som kræver, at brugerne til at bruge penge med din virksomhed i fremtiden for at modtage alle fordelene ved gaven.

Din Målgruppe

Hvis du bruger mobil markedsføring til at informere kunder om begivenheder og hændelser, skal du sende dem en påmindelse om begivenheden. Gør dine påmindelser rettidige, et par timer før begivenheden, ikke to eller tre dage før det for de bedste resultater. Folk har travle tidsplaner og sender påmindelser for tidligt virker ikke.

Blive meget vidende om de kunder, du forsøger at nå. Du bør kende din målgruppe, og hvad deres præferencer er, så din markedsføring indsats ikke går til spilde. Det er vigtigt at vide, om din målgruppe er mere tilbøjelige til at bruge deres computer eller mobiltelefon på daglig basis. Hvad er den mest almindelige telefon OS ansat? Find ud af så meget, du kan, så du kan få en bedre forbindelse til din målgruppe.

Glem ikke branding. I dit kapløb om at starte mobil markedsføring, kan du glemme, at din mobil markedsføring indsats skal integreres i din større markedsføring indsats og dit brand. Udvidelse af dit brand anerkendelse vil hjælpe med at give dig flere kunder, så glem ikke om dit brand, når du kommunikerer med potentielle kunder via mobiltelefon.

Når det bruges som en måde at lokke kunder og udvide din branding, kan QR-koder være et uvurderligt aktiv for din mobil markedsføringskampagne. Med QR-koder kan dine kunder få øjeblikkelig adgang til Særtilbud, rabatter og kuponer. Det er nemt for smartphone-brugere at bruge QR-koder. Ved at bruge denne ressource kan du interagere med dine kunder, mens du har deres opmærksomhed.

Vær sikker på, at du mobile marketing kampagne er kompatibel på tværs af flere platforme. Der er en bred vifte af mobile enheder, der skal overvejes, når du udvikler en mobil kampagne. Du er nødt til at bruge scripting, der er kompatibel på tværs af dem alle til at drage fordel af din kampagne.

Dine reklame-og pr-beskeder kan altid gøres bedre. Også, bør du altid være opmærksom på, hvad der sker med din konkurrence! Hvis du følger de råd fra denne artikel, skal du være i stand til at konkurrere på mobile marketing Arena.

Mobil markedsføring er en anden form for markedsføring, fordi det ikke er en strategi, det er en målsætning. Du kan ikke tvinge folk ind i denne form for markedsføring, så dit mål skal være på det endelige resultat, at målet om at få flere kunder involveret og støtte din virksomhed i modsætning til at forsøge at tvinge det på dem

Mobil marketing
Gode hjemmesider
Mobil marketing Bloggen