Tips Om At Undgå Høje Mobile Marketing Abonnere Satser

Mobil markedsføring er en effektiv form for reklame til et stort publikum. Læs følgende oplysninger for at få nogle gode ideer til, hvordan mobil markedsføring kan hjælpe dig med din virksomhed.

Hold indstilling forventninger og holde dig sikker, lovligt. Efter en person vælger-in, eller endda under processen, informere dem om, hvor ofte de kan få SMS-beskeder fra dig. Giv dem også en “opt-out”-mulighed, hvis meddelelserne er for hyppige, eller hvis de ønsker at undgå eventuelle meddelelses gebyrer. Medtag altid den linje, “standardsatser kan gælde.”

Du Ikke

Forkorte dine webadresser, både i tekstform og for QR-koder. Jo vanskeligere og langvarig WEBADRESSEN er, jo mere kompleks bliver dit budskab eller din QR-kode. Gør disse enklere for folk at få adgang til ved hjælp af en webadresse afkortning site, og kunderne vil være gladere med de endelige resultater.

Arbejde for dine kunder. Forståelse af ønsker og mål for dine kunder er den grundlæggende forudsætning for mobil markedsføring. Hvis du ikke kan få styr på, hvad det er din kunde ønsker, vil du ikke gøre nogen gevinster fra dem. Lær så meget om dem, som du overhovedet kan, for at være mest succesfulde.

Kend din målgruppe. Hvis du planlægger at markedsføre til mobiltelefoner, bør du designe din annonce omkring dem. Mange telefon har svært ved at downloade store mængder data. Selv om sig tager for længe hen til dataoverføre, mange folk vil simpelt hen udgang den plan i nærværelse af sig selv når det punkt der hvor de kunne se efter jeres besked.

Hvis dine kunder er kyndige, når det kommer til teknologi, bør du altid placere QR-koder på det trykte materiale og reklamer, som du vil sende til dem. Alle, der har en smart telefon, kan bruge QR-koden til at få adgang til dit websted eller kuponer. Sørg for, at disse koder er på de forskellige trykte materiale, du angiver. En person, der tager sig tid til at bruge en QR-kode er sandsynligvis interesseret i din virksomhed. At tilbyde disse på dine trykte annoncer og markedsføringsmateriale gør det nemt for dem at finde ud af mere.

Veje din konkurrence. Få et familiemedlem eller en ven til at tilmelde sig et mobilabonnement på en konkurrent. Dette vil give dig en indvendig se, hvordan deres program fungerer, og lade dig vide, hvad du kan gøre, der vil udkonkurrere dem. Gør dette, før du faktisk starter din kampagne vil give dig en stærk kant.

Når du opretter indhold, der er relevant for mobil marketing, skal du sørge for, at din besked er let at forstå og orientere. Gør alle dine mobile marketing mindeværdige og til det punkt.

Selv hvis nogen abonnerer på dine beskeder, kan de stadig ønsker at afmelde af en hvilken som helst grund, så gør det nemt for dem at gøre det. I hver enkelt meddelelse, som du sender ud via mobil markedsføring, skal du sørge for, at du medtager et frameldings link, så folk kan fravælge det, hvis de har valgt.

Når det kommer til mobilt indhold, er det bedst at bruge den mindste mængde af ord, du har brug for at få dit point på tværs. Din mobilside skal være kortfattet og relevant, ikke fuld af lange, søgeord udstoppede produktsider og destinationssider. Mobile marketing handler om kortfattet reklame.

Din mobile marketing kampagne bør aldrig erstatte en eksisterende kampagne. den bør blot supplere den. Du bør bruge mobile markedsføring for at holde dine nuværende kunder og/eller til at tage højde for mobile brugere inden for dit marked niche. Bare sørg for at holde dine andre kampagner kørende.

Det er vigtigt at være opmærksom på de markedsføringsstrategier, som dine konkurrenter anvender. Dette vil give dig mulighed for at blive et skridt foran. Du er nødt til at skille sig ud i en flok af konkurrenter.

Genlære, hvordan du opretter vellykkede destinationssider, især til mobil markedsføring. Disse destinationssider skal være langt mere strømlinet end almindelige destinationssider, hvis du håber på bly-genererende sider og samlede kundeerhvervelse. Tag dig tid til at lære denne færdighed, og det vil betale sig meget for dig.

Kampagne Med

Når du sender dine mobil marketingmeddelelser via e-mail, skal du sikre dig, at du har kundens fornavn og bruger det! Når en besked føles personlig, vil folk sandsynligvis læse den. TilBring lidt tid, så du giver dine kunder en fornemmelse af, at de kan stole på dig.

Før du forsøger at starte en ny type kampagne med mobil marketing, skal du sikre dig, at den første er vellykket. For at beregne den succes, du får, bør du tjekke din kampagne levetid og ikke salgs numrene. Brugen af denne formel vil hjælpe dig med at oprette en vellykket kampagne med langsigtet effektivitet.

Her er et tip til alle nye til mobil markedsføring. Gå til dine kunder og fremme på en måde, der matcher deres adfærd. Mange mennesker bruger sociale netværkssider eller søger efter lokale produkter via mobilapps eller mobilbrowsere. Annoncere på disse områder til dit publikum bedre.

Uanset hvilket medie du bruger til at få adgang til dine kunder, skal du huske, at det er mennesker, ligesom dig. OpFører sig korrekt.

Anytime, du gør en mobil markedsføring forfremmelse. Du vil lade så mange mennesker vide om dette som muligt. Sæt oplysninger om flyers, skrive om det på din blog og sociale-netværk sites, og oprette særlige visitkort til begivenheden. Jo flere mennesker, der kender til det, flere kunder, du vil have.

Gør det dit mål at få dine annoncer gå viral. Disse annoncer kan komme videre fra ven til ven på grund af hvordan unikke, sjove eller interessante de er.

Når du laver annoncer til mobil platform, skal du altid huske at tænke på længden. Gør alle reklamer korte og søde. Dine annoncer bør klart og koncist sige, uanset hvilket budskab du skal formidle uden at optage for meget plads eller for meget af kundernes tid. Desuden bør de overbevise kunden til at træffe øjeblikkelige foranstaltninger.

Gør det nemt at dele dine mobil Marketing annoncer, og de vil blive delt. Nem videresendelse og incitamenter til at gøre det er gode måder at sikre, at din annonce er emballage alle de punch, at det er i stand til.

Overvej at føje reklamer til dit website, der er bygget specielt til det mobile miljø. Dine traditionelle web bannere vil ikke skære det på en mobil enhed. Faktisk, hvis du har optimeret dit websted for en mobil oplevelse, er disse bannere ikke længere engang synlige. Der er en masse store mobile reklame platforme ud på markedet, herunder AdMob, iAd og MobClix. Undersøg dem og vælg den rigtige for dig.

Husk, at det er sværere at navigere online, når du bruger en mobiltelefon eller en anden mobilenhed. Din mobil Marketing forslag skal være enkel, og hvis det er enkelt på en computer, dem, der bruger en mobilenhed vil have en let tid at se det.

Du bør gøre dit bedste for at sende personlige og målrettede meddelelser. Forskellige grupper af mennesker vil ikke være interesseret i de samme produkter, og du bliver nødt til at henvende sig til folk på forskellige måder. Send en anden besked for hver aldersgruppe eller niche, du vil række ud til.

OpTimering af dine mobile websteder for søgemaskinerne er en glimrende metode til at forbedre din mobile markedsføring forsøg. Den søgemaskine, der anvendes af de fleste mobile enheder er Google, så sørg for at rangere på den første side af resultaterne.

For at give dine sms’er et boost, skal du bruge multi-media messaging! Disse beskeder kan bruge ekstra funktioner som fotos eller lyd til at give din besked en større effekt. Disse dage, de fleste telefoner kan acceptere multi-medier beskeder, og det er smart at drage fuld fordel af det. Billeder og musik er meget sværere at ignorere end en simpel tekst.

Din mobil hjemmeside skal indeholde kort og rutevejledninger, der er lette at bruge med en mobilenhed. Det bliver mere almindeligt for folk at bruge deres mobiltelefoner til at finde vej. Gøre dig tilgængelig for dem. Medtag et kort til din placering, og gør det let at læse. Opret et link, der giver din besøgende mulighed for at bruge nogle af de mere populære retnings steder.

Den mest synlige mobile markedsføring er i sociale netværk. Væksten i sociale netværk er fænomenal og fortsætter med at vokse. At gøre din virksomhed levedygtig i det sociale netværk er af allerstørste vigtighed. Det er ligegyldigt, hvad dit marked segment er, vil du finde dem på sociale netværk hverdagen i ugen. Målrette disse websteder og opbygge din virksomhed.

Din Målgruppe

Langvarige annoncer vil blive lukket, før budskabet er kommet på tværs. Hold dig til korte, skarpe annonce budskaber, der vil være påtrængende for dine kunder. Mange brugere vil søge efter en måde at lukke annoncen på, medmindre du hurtigt får fat i dem. Byg det haster og give en opfordring til handling, der skaber købere.

Blive meget vidende om de kunder, du forsøger at nå. Du bør kende din målgruppe, og hvad deres præferencer er, så din markedsføring indsats ikke går til spilde. Det er vigtigt at vide, om din målgruppe er mere tilbøjelige til at bruge deres computer eller mobiltelefon på daglig basis. Hvad er den mest almindelige telefon OS ansat? Find ud af så meget, du kan, så du kan få en bedre forbindelse til din målgruppe.

QR-koder, som scannes af enheder eller smartphone scannere, udgør en effektiv krog til din kampagne. Se efter måder at indarbejde disse i alle produkter eller fysiske annoncematerialer. De er ret nye og meget engagerende til kunder, især hvis du tilbyder mobile specifikke kuponer eller medier fra scanning af QR-koden.

Dine reklame-og pr-beskeder kan altid gøres bedre. Også, bør du altid være opmærksom på, hvad der sker med din konkurrence! Hvis du følger de råd fra denne artikel, skal du være i stand til at konkurrere på mobile marketing Arena.

Sørg for at nævne din mobile marketing kampagne i din anden markedsføring indsats. Du kan have et link på din hjemmeside, hvor folk kan tilmelde sig det, eller nævne det på din Facebook eller Twitter side. Hvis folk kender til din mobile marketing kampagne, vil de være mere tilbøjelige til at tilmelde dig det.

Mobil marketing
Gode hjemmesider
Mobil marketing Bloggen