Tips Til En Vellykket Mobile Marketing Kampagne

Da der er sådan en bred vifte af ting at tænke på, når fremme din virksomhed, kan du blive forvirret lige hvor du skal begynde med din mobile markedsføring strategi. Anvend tips fra denne artikel til at blive en succesfuld mobil marketingmedarbejder.

Husk, telefoner er personlige! Mobile går ud over mobiltelefoner og Internet. Abonnenter er tilsluttet via SMS, Voice, mobile internet og smartphone apps. Der er ting, der føjes til det mobile miljø for at opfylde alles forskellige behov, og du skal gøre det samme. Dine mobile kampagner skal være lettilgængelige, personlige og relevante!

Du Kan

Opbygning af et stærkt navn for dig selv i mobil markedsføring kræver arbejde, hvis du ønsker at være en succes. En mobil marketingmedarbejder vil blive set som en forretningsmand, det betyder, at du skal arbejde på din overordnede ry for at komme på den gode side af kunderne.

Begynd med at samle en fungerende database. Slap ikke kundernes celle numre på din abonnent liste, bare fordi du har adgang til dem. Få tilladelse, før du tilføjer nogens mobiltelefonnummer til listen. Du kan opnå dette ved hjælp af webformularer, eller du kan få personen til at tilmelde sig via SMS.

Når du sender en påmindelse besked i mobil markedsføring, bør du altid vente omkring to eller tre timer før begivenheden, hvor du minde folk. At sende disse påmindelser dag på forhånd i stedet er simpelthen vil få folk til at glemme alt om dem. Din indsats vil blive spildt her.

BeTalende nogen til at oprette en mobil-optimeret hjemmeside til din mobile marketing kampagne er normalt en klog investering. Det kan være en udfordring at oprette et websted, der ser godt ud og fungerer godt på mobile enheder. Outsource dette til kvalificerede kandidater, hvis du vil have tingene til at gå glat.

Selv hvis nogen abonnerer på dine beskeder, kan de stadig ønsker at afmelde af en hvilken som helst grund, så gør det nemt for dem at gøre det. I hver enkelt meddelelse, som du sender ud via mobil markedsføring, skal du sørge for, at du medtager et frameldings link, så folk kan fravælge det, hvis de har valgt.

Udkast til en mission statement, der vil holde dig på sporet, når du udrulning din mobile marketing kampagne. Du vil være mindre tilbøjelige til at forvilde sig ind i uproduktive strategier, hvis du giver dig selv en klar påmindelse om dine principper.

Når du definerer dine mål for din mobile marketing kampagne, altid sørge for at holde dem både håndterbare og gennemførlige. Der er ikke noget helt så skadeligt for en kampagne som denne end at sætte virkelig høje forventninger, og hvad værre er, at nogle marketingfolk prøve komplicerede metoder, mens tænker de vil hjælpe. Hold tingene enkle og doable.

Bringe i overskud hos Ambulant markedsføring er absolut effektiv hos den berigtige henvendelse. Der er flere og flere forbrugere, der bruger deres mobiltelefoner til at surfe på nettet, shoppe online, downloade apps og få adgang til sociale websteder. Mobile enheder og sociale netværk er fantastiske platforme til at annoncere dine produkter og tjenester. OpSøge hvor kunder er og bringe din markedsføring der.

Selv om hver marketingmedarbejder derude bør udvikle en mobil markedsføring plan, bør du aldrig haste ind i denne form for markedsføring. Tænk bare, du har gået så længe uden mobil markedsføring, hvorfor skulle du straks hoppe ind i det nu? Tag dig tid og tage baby skridt, der arbejder dig op ad stigen.

Mobile Enheder

Sørg for at udføre en usability test, før du ruller din mobile marketing kampagne til dine forbrugere. Spørg venner, familie, medarbejdere eller alle de ovennævnte til at modtage dine beskeder, svare og bede om deres ærlige mening om oplevelsen. På denne måde vil du sørge for, at alt fungerer for at give dine kunder den bedste oplevelse.

Hvis du ønsker at lykkes i mobil markedsføring, er det vigtigt at huske begrænsningerne af mobile enheder, når du udvikler dit domæne og reklamer. Prøv så mange mobile enheder, som du kan, så du forstår brugerens oplevelse.

Mød dine kunder, hvor de skal øge dit salg. Mobil markedsføring er en nødvendighed for de fleste virksomheder i dag, så du skal være op til hastighed på dem. Lokal søgning efter produkter, med øjeblikkelig salg resultatet er hurtigt ved at blive en populær metode til shopping for forbrugerne. Hvis du ikke er søgning-stand til dem på mobil, vil du gå glip af potentielle salg!

Gør det dit mål at få dine annoncer gå viral. Disse annoncer kan komme videre fra ven til ven på grund af hvordan unikke, sjove eller interessante de er.

Selv om mange mennesker bruger deres telefoner til sms’e, er de ikke nødvendigvis bekendt med betydningen af forkortelserne. Hvis en person ikke forstår din annonce, vil vedkommende ikke se på den, hvilket resulterer i, at du mister en potentiel kunde.

Selv om mange mennesker bruger deres telefoner til sms’e, er de ikke nødvendigvis bekendt med betydningen af forkortelserne. Hvis en person ikke forstår din annonce, vil vedkommende ikke se på den, hvilket resulterer i, at du mister en potentiel kunde.

Nævn din mobil markedsføring overalt, hvor du kan. Tal om det på din sociale netværk sites, alle Blogs, du har, din e-handel site, og andre steder, du kan tænke på. Du vil have dine kunder til at indse, at de kan få adgang til din virksomhed fra hvor nogensinde de er, og det vil være let for dem at gøre det.

Stick til dedikeret kort kode. Selv om det er dyrere, kan det beskytte og fremme dit brand. Dette kan også give dig juridisk dækning.

Når du opretter Quick Response-koder (eller QR-koder), skal du først prøve at bruge en URL-afkortningstjenste. Ved hjælp af URL afkortning service, kan du oprette en enklere QR-kode, som QR-kode kompleksitet bestemmes af antallet af tegn i en tekstblok, som du bruger. En tekstblok med færre tegn skaber en enklere QR-kode, der er nemmere at scanne.

Glem ikke at inkludere links til dine konti på sociale medier på din primære hjemmeside. Forskellige kunder vil komme fra forskellige henvisende steder, og du ønsker ikke at begrænse deres evne til at finde dig let.

Brug korrekt grammatik og stavning, når du arbejder med mobil markedsføring. Det er OK for en 13-årig at bruge forkortelser i hendes tekster med sine venner; Det er ikke OK for en professionel virksomhed til at bruge udtryk som OMG eller L8ER. Også forsøge at begrænse brugen af caps, medmindre det er virkelig kaldes for som i en opfordring til handling for øjeblikkelig reaktion.

Din Virksomhed

Du bør gøre dit bedste for at sende personlige og målrettede meddelelser. Forskellige grupper af mennesker vil ikke være interesseret i de samme produkter, og du bliver nødt til at henvende sig til folk på forskellige måder. Send en anden besked for hver aldersgruppe eller niche, du vil række ud til.

Hvis din virksomhed vil udvikle en mobilapp, skal du oprette en, der er nem at bruge og relevant for din virksomhed. Hvis din app ikke har noget specifikt formål, er der ingen måde, hvorpå den vil få opmærksomhed fra de forbrugere, som du håber at nå ud til.

For at give dine sms’er et boost, skal du bruge multi-media messaging! Disse beskeder kan bruge ekstra funktioner som fotos eller lyd til at give din besked en større effekt. Disse dage, de fleste telefoner kan acceptere multi-medier beskeder, og det er smart at drage fuld fordel af det. Billeder og musik er meget sværere at ignorere end en simpel tekst.

Husk, at det er sværere at navigere online, når du bruger en mobiltelefon eller en anden mobilenhed. Din mobil Marketing forslag skal være enkel, og hvis det er enkelt på en computer, dem, der bruger en mobilenhed vil have en let tid at se det.

Kompatibilitet er afgørende. Når du starter en mobil markedsføringskampagne, er det vigtigt, at den vises korrekt, uanset hvilken enhed din kunde bruger. Der er loyale brugere af alle mobile platforme og fokuserer på kun én enhed begrænser dit kundeunderlag. Som minimum skal det kunne ses på de 3 største enheder: BlackBerry, iPhone og Android.

Udnyt en A/B-testproces på din mobil websteds startside. Afprøve en arbejdsplads er nemlig betydelig nemlig Ambulant markedsføring nemlig den er hos en hel webpage. Du kan se, hvad der virker og hvad der ikke gør. Kom op med to versioner af destinationssider og se, hvilke net flere transaktioner. Gå videre med de mest succesfulde af de to.

Brug høj kvalitet korte koder i din mobile markedsføring indsats! Dette vil sikre, at du opretter dit eget mærke af den korte kode, du bruger, og du vil ikke være at dele med en anden virksomhed, der nemt kunne udnytte systemet groft, forårsager dig problemer i det lange løb. Du vil støde på en højere pris, men det er prisen for at gøre mobile markedsføring godt.

Mobil Markedsføring

Din mobile markedsføring skal designes omkring dine kunder, der har de værst mulige forbindelser. Det er fantastisk, at nogle enheder kan nu arbejde hurtigere end mange stationære computere, men mange mennesker stadig har små skærm-telefoner, som downloader meget langsomt. Design din markedsføring med disse kunder i tankerne for øget hastighed.

Din primære fokus med mobil markedsføring bør være på at vedligeholde dine nuværende kunder, snarere end at forsøge at sikre nye. De relationer, du allerede har oprettet, vil sandsynligvis være mere modtagelige for dine mobile markedsførings opdateringer end nye kunder. Vær opmærksom på, hvordan du bruger mobil markedsføring. Uopfordret markedsføring til nye kundeemner betragtes ofte som en spamming teknik.

Kend din målgruppe. Mobile enheder er i brug af et flertal af befolkningen, men ikke alle demografien er dygtige i alle de tilgængelige anvendelser. En fuldt udstyret smartphone applikation med alle de klokker og fløjter er stor, hvis dine målrettede brugere er unge og tech-kyndige; men det kunne være spild af penge, hvis du har til hensigt at nå frem til en ældre kundebase. Nogle gange mindre er mere, og en simpel SMS-baseret kampagne er det bedste valg. Nøglen er at vide, hvilken tilgang der passer til dit publikum.

Selv om der er mange forskellige mobile markedsføring teknikker, de alle deler mange funktioner. Men de former for teknologi og måder at anvende disse teknikker varierer. Når du foretager din mobile marketing kampagne beslutninger, bare overveje dit budget, forretningsmæssige behov, og forbrugernes ønsker. Dette vil hjælpe dig med at afgøre, hvilken plan vil være mest effektive.

Når du designer en mobil kampagne, skal du have en måde at spore resultater på. Har klare mål i tankerne om, hvad du ønsker at opnå, før du begynder, og sørg for at du kan måle effektiviteten af kampagnen. Der er mange websteder online, som kan hjælpe dig med at måleresultater og spore mobil kampagner.

Mobil marketing
Gode hjemmesider
Mobil marketing Bloggen