Tips Til Tilpasning Af Din Mobile Marketing I Skiftende Tider

Mobil markedsføring har mange forskellige definitioner forbundet med det. Det betyder en masse forskellige ting til forskellige mennesker, og det bruges i en masse forskellige måder. En markedsføring eller reklameindsats, der gør brug af mobiltelefoner og andre mobile enheder er den bredeste definition. Læs videre, og opdag et par af de måder, du kan sætte mobile markedsføring til at arbejde for din egen virksomhed.

Hold indstilling forventninger og holde dig sikker, lovligt. Efter en person vælger-in, eller endda under processen, informere dem om, hvor ofte de kan få SMS-beskeder fra dig. Giv dem også en “opt-out”-mulighed, hvis meddelelserne er for hyppige, eller hvis de ønsker at undgå eventuelle meddelelses gebyrer. Medtag altid den linje, “standardsatser kan gælde.”

Hvis dine kunder er kyndige, når det kommer til teknologi, bør du altid placere QR-koder på det trykte materiale og reklamer, som du vil sende til dem. Alle, der har en smart telefon, kan bruge QR-koden til at få adgang til dit websted eller kuponer. Sørg for, at disse koder er på de forskellige trykte materiale, du angiver. En person, der tager sig tid til at bruge en QR-kode er sandsynligvis interesseret i din virksomhed. At tilbyde disse på dine trykte annoncer og markedsføringsmateriale gør det nemt for dem at finde ud af mere.

Gør det nemt for dine kunder at dele din mobil Marketing meddelelse. Muligheder, såsom rabatter baseret på henvisninger eller forslag til at sende et særligt tilbud til en ven kan føre til øget mund i munden reklame. Mange forbrugere ser på venner og familie for at få anbefalinger, så det er nemt at dele dine mobilmeddelelser, hvilket øger kundegrundlaget betydeligt.

Når du opretter indhold, der er relevant for mobil marketing, skal du sørge for, at din besked er let at forstå og orientere. Gør alle dine mobile marketing mindeværdige og til det punkt.

Husk, telefoner er personlige! Mobile går ud over mobiltelefoner og Internet. Abonnenter er tilsluttet via SMS, Voice, mobile internet og smartphone apps. Der er ting, der føjes til det mobile miljø for at opfylde alles forskellige behov, og du skal gøre det samme. Dine mobile kampagner skal være lettilgængelige, personlige og relevante!

BeTalende nogen til at oprette en mobil-optimeret hjemmeside til din mobile marketing kampagne er normalt en klog investering. Det kan være en udfordring at oprette et websted, der ser godt ud og fungerer godt på mobile enheder. Outsource dette til kvalificerede kandidater, hvis du vil have tingene til at gå glat.

Du skal huske, at for at modtage noget fra dine abonnenter, du er nødt til at give til dem. Prøv at tilbyde en form for incitament. Dette kan være særlig adgang til relevante oplysninger, særlige mobile indhold, eller endda nogle kuponer til at hjælpe med at øge deres tage satser og dine abonnenters deltagelse.

Det er vigtigt at være opmærksom på de markedsføringsstrategier, som dine konkurrenter anvender. Dette vil give dig mulighed for at blive et skridt foran. Du er nødt til at skille sig ud i en flok af konkurrenter.

Pointen med mobil markedsføring er at give dine kunder hurtig og direkte adgang til din virksomhed. Jo længere din besked er, jo mindre sandsynligt vil du være at faktisk trække dem ind. Være klar og koncis. Fortæl dem kun, hvad de har brug for at vide, og de vil være lettere at trække i.

Undgå at sende tekster tidligt på dagen eller for sent om natten. Kunderne vil blive irriterede, hvis de bliver vækket af en mobil markedsførings tekst.

Få træning. Mange leverandører faktisk tilbyde uddannelsesprogrammer om, hvordan man sikkert og korrekt køre en mobil marketing kampagne. Disse mennesker vil uddanne dig på alt fra, hvor ofte at sende ud tilbud og beskeder, til de regler, du bliver nødt til at følge, mens dit program er i gang. Udnyt dette.

Mange virksomhedsejere er ikke klar over, hvor nemt det er at oprette apps. Det er nemt at lave din egen tilpassede app til dine kunder. Din virksomhed kan altid tilbyde sin egen specielle app og virkelig tage din mobil markedsføring til det næste niveau. Der er en række forskellige funktioner, du kan tilbyde med din app.

En af de bedste måder at være en succesfuld mobil marketingmedarbejder er simpelthen at være en succesfuld social net-Worker. Få folk til at følge din blog eller sociale websted links til en destination site er meget mere effektiv end at forsøge at sende annoncer og e-mails til forskellige mennesker, der ikke er dine kunder endnu.

Selv om mange mennesker bruger deres telefoner til sms’e, er de ikke nødvendigvis bekendt med betydningen af forkortelserne. Hvis en person ikke forstår din annonce, vil vedkommende ikke se på den, hvilket resulterer i, at du mister en potentiel kunde.

Gør dine meddelelser kortfattede. Dette er ikke tid til at bekymre sig om perfekt stavning, som du er begrænset i antallet af tegn, du kan bruge. Hvis du vælger “B” i stedet for “be” eller “2” i stedet for “til”, vil du gemme tegn, og potentielt koste. Der er nogle store SMS oversættere online, som kan hjælpe med dette.

Mobil Marketing

Undgå at bruge forkortelser og caps. De fleste mennesker vil blive irriteret over dette og afskedige dit budskab med det samme. Du kan bruge hovedstæder til at skrive navnet på dit varemærke eller til at fremhæve en god opfordring til handling, men du bør holde dit budskab så kort og enkelt, som du kan.

Mobil marketing er en fantastisk måde at tiltrække flere kunder, men sørg for, at din mobil marketing kampagne arbejder på tværs af platforme. Det skal være i stand til at arbejde på enhver og en af de mest populære mobile enheder, ellers vil du være at miste kunder på grund af tekniske problemer.

Tilbyd mobiltelefon brugere en gratis gave, hvis de abonnerer på dit mobilindhold. Dette kan tilskynde brugerne til at vælge at modtage dine annoncer, hvilket betyder, at du ikke behøver at frygte at blive stemplet som en spammer. Du kan også tilbyde en gave, som kræver, at brugerne til at bruge penge med din virksomhed i fremtiden for at modtage alle fordelene ved gaven.

Hvis din virksomhed vil udvikle en mobilapp, skal du oprette en, der er nem at bruge og relevant for din virksomhed. Hvis din app ikke har noget specifikt formål, er der ingen måde, hvorpå den vil få opmærksomhed fra de forbrugere, som du håber at nå ud til.

Test din kampagne, før du begynder at udsende dine meddelelser. Send de beskeder, du vil bruge, til din familie, dine venner og dine medarbejdere. Du bliver nødt til at sikre, at meddelelserne vises godt på de fleste typer af enheder: måske nogle ændringer vil være behov for på dette punkt. Spørg folk for deres meninger om indholdet af meddelelserne.

Husk, at det er sværere at navigere online, når du bruger en mobiltelefon eller en anden mobilenhed. Din mobil Marketing forslag skal være enkel, og hvis det er enkelt på en computer, dem, der bruger en mobilenhed vil have en let tid at se det.

Det kan være en god ide at sende nyttige links og oplysninger i stedet for at promovere dine produkter en gang imellem. Folk vil blive træt af modtagne salgsfremmende tilbud konstant og vil afmelde din kampagne, hvis de ikke har brug for nye produkter. Hold dem interesserede ved at sende relevant indhold.

Udnyt en A/B-testproces på din mobil websteds startside. Afprøve en arbejdsplads er nemlig betydelig nemlig Ambulant markedsføring nemlig den er hos en hel webpage. Du kan se, hvad der virker og hvad der ikke gør. Kom op med to versioner af destinationssider og se, hvilke net flere transaktioner. Gå videre med de mest succesfulde af de to.

Sørg for at lade modtageren vide, hvem du er, og hvad du tilbyder lige op foran. Hvis de spørgsmål, hvem du er, og hvad det er, at du tilbyder dem, du vil have en vanskelig tid på at forsøge at få dem til at investere nogen af deres penge i, hvad det er, at du tilbyder.

Placering er af allerstørste betydning, når du er involveret i mobil markedsføring. I modsætning til andre Marketing former, mobile marketing har en enestående mulighed for at vide præcis, hvor du er. Du vil være i stand til at finde en ny placering, at du ikke var i stand til at finde andre steder. Tag dig tid til at tænke over konsekvenserne dette har for din virksomhed og måder, du kan opnå en rentabel placering-Aware strategi.

Gør dit bedste for at målrette din besked, så den passer til behovene hos de personer, du sender den til. Hvis du sender en besked om en ting, at personen ikke er interesseret i, der er en stor chance for, at de ikke vil tage sig tid til at læse dine fremtidige budskaber.

Din mobil hjemmeside skal indeholde kort og rutevejledninger, der er lette at bruge med en mobilenhed. Det bliver mere almindeligt for folk at bruge deres mobiltelefoner til at finde vej. Gøre dig tilgængelig for dem. Medtag et kort til din placering, og gør det let at læse. Opret et link, der giver din besøgende mulighed for at bruge nogle af de mere populære retnings steder.

Du kan sikre dig, at dine tekst abonnenter kun ser de oplysninger, de ønsker, ved at segmentere dem! Når de opt-in, give dem en meningsmåling spørger dem, hvad de er interesseret i dem. Send kun spil tilbud til folk, der er interesseret i gaming, og Send kun musik relateret indhold til kunder, der har vist interesse for musik. Hvis du segmentere dine abonnenter, dine tekster er mere tilbøjelige til at holde dem engageret.

Mobile Marketing Strategi

Conduct SEO på din mobil platform. Koncentrer dig om Google først, fordi det er den søgemaskine, der bruges til at udføre de fleste mobile søgninger. Fungerer også på placeringsbaserede websider, da søgeresultaterne varierer, afhængigt af hvor en bruger er placeret. Start med at udføre SEO på vilkår relateret til dit brand, og filial ud derfra.

Som diskuteret tidligere, mobile marketing strategi kan afvige meget fra en virksomhed til en anden. Selv om det klart omfatter markedsføring via mobiltelefoner og andre mobile enheder, det omfatter også en række komplementære praksis, der passer til dens særlige brugeres behov. Hvis du bruger retningslinjerne fra denne artikel til at formulere din egen mobile marketing strategi, vil du være bedre forberedt til virksomhedens succes.

Du skal have en hjemmebase involveret med enhver mobil markedsføring strategi. Vil du have dine kunder på dit website, eller vil du have dem til at gå til din Facebook-side? Alt skal bygges op omkring hjemmebasen af operationer online og resten er fingre stikker ud fra hånden.

Mobil marketing
Gode hjemmesider
Mobil marketing Bloggen